تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
کد 104

تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری ممقان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری ممقان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی


به گزارش روابط عمومی شهرداری ممقان همزمان با فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری ممقان با حضورحجت الاسلام والمسلمین انصاری امام جمعه بخش ممقان ، عبدل زاده بخشدار ، نجمی شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندهی نیروی انتظامی بخش و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.
مهندس نجمی شهردار ممقان در این مراسم با بیان اینکه هفتم مهر ماه به نام قهرمانانی نامگذاری شده است که در طول روزها و سال ها کمتر از آنها یاد می شود افزود: امروز بهانه ای است که از این ناجیان فداکار تقدیر و تجلیل شود.وی در ادامه خاطر نشان شد: آتش نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است و باید کاری کنیم که نیروهای آتش نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.
عبدل زاده بخشدار بخش ممقان دراین مراسم ضمن قدر دانی از زحمات آتش‌نشانان ممقان افزود : روز ۷ مهرماه سال ۱۳۵۹ پالایشگاه آبادان در جنگ ایران و عراق از سوی دشمن مورد حمله قرار گرفت. پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند، در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند واین روز برای همیشه باید جاودانه و مورد احترام قرار گیرد .
در پایان این مراسم ضمن مانور آتش سوزی توسط مامورین آتش نشان ، از زحمات آتش نشانان شهرداری ممقان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .
روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویریتجلیل از آتش‌نشانان شهرداری ممقان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی