تاریخ : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
کد 208

️آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان و مدیران مدارس ممقان

️آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان و مدیران مدارس ممقان

امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با فرارسیدن هفته معلم و آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان و مدیران مدارس ممقان در تالار شهرداری برگزار گردید .
این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه شهر ممقان ، محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر ، پور باقر بخشدار بخش ، رحمن زاده سرپرست شهرداری ، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی ، قربانساهی و خانم مدنی ، امان زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر ، جعفری فرماندهی نیروی انتظامی بخش و جمعی از روسای ادارات بخش ، شهرستان و مدیران ، معلمان مدارس بخش ممقان برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه شهر ممقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و شهدای والامقام معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک عرض نمودو معلمان را متولیان ترویج فرهنگ و معرفت نامید.  
محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم ، اظهار داشت : معلمان عزیز و تلاشگر به عنوان راهنما،صادقانه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارند و آینده این کشور با تربیت دانش آموزان مؤمن، پویا و خلاق خواهد بود.
امان زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان آذرشهردر این آیین ضمن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم خطاب به مدیران و معلمان اظهار داشت : همه ما در کنار شما هستیم تا زمینه پیشرفت دانش آموزان را فراهم کنیم ، وی در ادامه از تمامی مسئولین بخش ممقان که برای اجرای این مراسم نقشی داشتند تقدیر و تشکر نمودند. این مراسم با اجرای آقای آقا محمدی ،شعر خوانی مداح اهل بیت حاج آقا خشکباری ، اجرای گروه سرود توسط مدرسه عنصری ممقان ، تجلیل از مدیران و معلمان مدارس بخش ممقان به همراه بود .

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری️آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان و مدیران مدارس ممقان