تاریخ : دوشنبه 23 مرداد 1402
کد 77

بازدید شهردار ، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر ممقان از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

بازدید شهردار ، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر ممقان از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ممقان ، مهندس نجمی شهردار ممقان به همراه رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی آقایان حسین بابایی و لطیفی و کارشناس عمران مهندس علیزاده از پروژه های در دست اجرا سطح شهر دیدار و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.
مهندس نجمی شهردار ممقان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های واحد عمران و خدمات شهری شهرداری در  روند پیشرفت پروژه ها افزود:  با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر،   با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهیم کرد ، شهرداری ممقان همواره به پیشرفت تمامی پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
 وی افزود : مهمترین اولویت مدیریت شهری اندیشه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد  ایشان تأکید کردند  ،در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .
ایشان افزودند :  نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و شهرداری ممقان حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.  وی در پایان از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهرممقان در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی کرد.    لازم به ذکر است پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفتند به شرح ذیل می باشد .
اجرای آبرو برای کوچه های نیر در خیابان شهید سرداری
اجرای آسفالت ریزی برای گذر و کوچه های پشت مدرسه شیرین عسل ،
 اجرای آسفالت ریزی برای کوچه ملایوسف در خیابان شهید الهوردی
زیر سازی و آسفالت ریزی و اجرای جوب کشی گذر اول امشج

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویریبازدید شهردار ، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر ممقان از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر