تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1402
کد 89

🔹️تجلیل از کارمندان شهرداری ممقان به مناسبت ۴ شهریورماه روز کارمند

🔹️تجلیل از کارمندان شهرداری ممقان به مناسبت ۴ شهریورماه روز کارمند

  امروز ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ ،مصادف با روز کارمند طی مراسمی با حضور رئیس ، نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر آقایان حسین بابایی ، لطیفی و قربانسیاهی از کارمندان شهرداری ممقان تجلیل شد.
در این مراسم مهندس نجمی شهردار ممقان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند عنوان کرد: روز کارمند ، روز تجلیل ازانسانهای شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است . وی با برشمردن خدمت و کارهای ارزنده ای که در شهرداری ممقان انجام گرفته است، از همکاری و تلاش های همه همکاران تقدیر کرد. مهندس نجمی تصریح کرد: تلاش خالصانه و صادقانه و مسئولانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است و نتیجه آن درخت امیدی است که به بار می نشیند. وی در ادامه با بیان اینکه کارمندان خدوم شهرداری ممقان با توجه به حجم زیاد مراجعات مردمی و درگیری مستقیم با مشکلات ریز و درشت شهری متحمل فشارهای زیادی می شوند اما همیشه با سعه صدر و احترام با ارباب رجوع برخورد می کنند . در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش یکدیگر بتوانیم گامهای موثری را در راستای اهداف سازمانی برداریم .
در ادامه مراسم از ۳ نفر از کارمندان نمونه که با محاسبه ارزشیابی سال ۱۴۰۱ بالاترین رقم را آورده بودند با اعطای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد .

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری🔹️تجلیل از کارمندان شهرداری ممقان به مناسبت ۴ شهریورماه روز کارمند